2022/04/08

LIBURUTEGI IBILTARIA DATOR 3 URTEKO GELARA

Asteartea da. Goizeko 10:30ak. Gelako atean tok-tok-tok entzun da. Ireki dugu atea.... badator liburutegi ibiltaria!!

Zenbat liburu, zenbat altxor, zenbat istorio, zenbat abentura!!




Ipuin honek itxura polita du, goxo goxo begiratuko dut. Gustatu zait, baina beste bat nahigo agian. Bere tokian utzi, eta ea.... hau bai! Otsoen liburu hau irakurri nahi dut. Goxo goxo begiratu berriz ere... 

Bai, hauxe eraman nahi dut etxera, gurasoekin batera ikusteko. Eta agian aiton-amonei ere erakutsiko diet.






Papertxoan apuntatuko dut etxera eramango dudan liburuaren izena. 7 egunez edukiko dut etxean, nahikoa denbora ipuinaz gozatu eta disfrutatzeko. 






Bukatzeko, ipuin bat kontatuko digu Leirek. Gaur piraten istorio bat tokatu da. Zirraragarria izan da! Gozatu egin dugu ipuinarekin!! Beno, gaurkoz bukatu da.

 Agur liburutegi ibiltaria! Hurrengo asterarte!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina